Registrace se uzavírá:

1.9. v 23:59
 

Tento rok jsem se rozhodli udělat, co možná největší kus práce z organizací jednotlivých stran už během registrace. A k tomu učelu použít nový apřihlašovací systém. Je to sice trochu netradiční krok, ale značně nám usnadní administraci a vám umožní okamžitě vidět, kdo se kam přihlásil. 

Systém umožňuje přihlásit se jednotlivě, ale součástí otázek, které vyplňujete, jsou i otázky o počtu. Proto stačí aby přihlášení provedl pouze jeden člověk.

 

Postup:

1. Klikněte na tento odkaz, vyplňte a klikněte na tlačítko registrovat.

2. V pravéh horním rohu napište svůj login a heslo a klikněte na "Přihlásit se"

2. Potom najděte v seznamu akcí na levé straně "Operace FLASHPOINT" nebo použíjte tento odkaz.

3. Vyplňte otázky a stiskněte tlačítko "PŘIHLÁSIT SE". Teprve potom přistupte k bodu 4.

4. Pokud chcete, tak si vyberte stranu a zařazení. Zařazení je nepovinný údaj, který vám ale umožní hrát po boku spřátelených týmu. Proto se nejprve podívejte do seznamu přihlášených (dole), jestli se už někdo koho znáte nepřihlásil a kam se zařadil. Své zařazení můžete kdykoliv změnit bez nutnosti opětovné registrace, proto se nezařazujte a nezabírejte tak místo, pokud je vám zatím jedno s kým budete hrát nebo nikoho známého zatím nevidíte.

 

V případě, že jsi nejste jistí, podívejte se na toto instruktážní video.

PŘEDÁNÍ FINANČNÍCH PROSTŘEDKU S AKCE OPERACE FLASHPOINT 2011

7.3.2012

Po odečtení všech nákladů a všech  potřebných pladeb  k uspořádáni akce.

Byl náš team předat finanční hotovost 9000Kč ředitelce mateřské školky Skřípov p. Ošlejškové.

Tato částka byla použita na dofinancování koupě děckého nábytku do školky.

Děkujeme všem zůčastněným hráčum kteří svoji ůčastí přispěly  na tuto sumu.

Náhled dokumentu faktury 1

Náhled dokumentu faktury 2

 

                                                          Více foto naleznete zde


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Operace Flashpoint se zůčastnilo 528 hráčů a vyhrál team modrých ( SEA )

Pro informaci prof.Jurgen byl celou dobu v budově

V4 s ochraným valem ( foto 1 / foto 2 )

Ale kdo výhrál nebo ne je úplně jedno.

 

Tímto vás prosíme o zaslání odkazu na fotky a videa

předem děkujeme

( Budeme je postupně zveřejňovat )

Fotky a videa nejdete zde

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
V novinkách nový příspěvek 29.8.2011  / 16:46
 
 
 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Team L.A.S.T. Litovel Vás zve na airsoftovou akci

do bývalého vojenské prostoru u obce Skřípov

 Akce se koná 10.9.2011

Sraz účastníků od 8:00 do 9:00 hod. /   Začátek hry v 10:00 hod.

Konec hry v 17:00 hod.

49°34'41.584"N, 16°50'1.596"E

Akce se koná za každého počasí / technika jezdí za každého počasí

Info o území

Budovy kasáren a bývalých muničních skladů, který zabírá plochu přes 100 ha / 10km asfaltových silnic pro techniku

Né všechny budovy budou pro hráče přístupné.

Na pozemku se nachází sedmnáct kasárenských budov, jednatřicet bývalých skladů munice, šest valů, kde byla uskladněna nebezpečná munice, strážnice, psinec a několik rybníků.

 

Vstupné:              ANO  /  100 kč na osobu

( platba na místě při registraci prosíme za celý team)

Technika:             ANO  / v ceně vstupného

(Technika plně podléhá velení  každé strany)

Registrace:         formulář

Medik:                  ANO

( vzhledem k velikosti areálu může medik oživit 2x )

Pyrotechnika :    ANO 

 ( Přísný zákaz používání jakéhokoliv bojového plynu )

   PRM :                 ANO

( PRM nepokryje celé území? Každá strana dostane 2 kusy RF - 10 a musí si poradit )              

Občerstvení :     ANO

 ( polévka, párky, nealko nápoje , BIG Shock atd. )  omezené

( jde o mapování zájmu )

Servis  zbraní - střelivoANO

( Servis, měření rychlosti, střelivo rychlonabiječka atd. zajišťuje  MUNICAK.CZ )

Na akci možno zakoupit mapu :          ANO      ( omezené množství )

( malá mapka A5 10 Kč / velká A4 /20 kč  /  barevné ,zalisované )

 

Po zaplacení všech nákladů na akci budou finanční prostředky věnovány  na charitu nebo dětem.

Budete informováni v co možná nejbližším termínu zde na stránkách.