Kniha návštěv

Re: Jak vidím Operaci Flashpoint

Datum: 15.08.2011 | Vložil: Jakub L.A.S.T.

Zdravím Maty.
Tak jsem si ten scénář pročetl znovu pročetl a máš pravdu, že byl napsaný dost divně, důvodem bylo pravděpodobně to, že po tom co byl napsaný, jsme v něm dva různí lidé dělali pár úprav a hlavně nepřečetli si to po sobě. Jinak jistá nereálnost zápletky je náš záměr, já osobně nesnáším akce, které se inspirují skutečnými událostmi a tímhle způsobem jsme se tomu chtěli vyhnout.

Co se týče toho co se bude dít, když červení splní svůj úkol máme vymyšlené, ale záměrně jsme jim úkol nastavili tak obtížně aby jim zabral co nejvíc času a tak tuto eventualitu nebudeme snad muset řešit.

K poslednímu odstavci: 50 lidí by bylo pro druh akce, jakého chceme dosáhnout, a velikost území dost málo a navíc by jsme v takovém případě nezaplatili techniku.

Re: Jak vidím Operaci Flashpoint

Datum: 16.08.2011 | Vložil: schavez

Ahoj Maty,jsem moc rád za takovou kritiku od někoho kdo se ještě na žádnou akci nezmohl,pokud nepočítám vaše hraní si u vysílače na Hrozenkově.Ale v některých bodech máš pravdu.Třeba ta volná registrace,pokud se nepletu,tak zájem o soft v poslední době enormě poklesl a je jedno z jakého důvodu,takže poslat pozvánky týmům které znáš a myslet si že obsáhneš takovýto prostor a akce bude mít adrenalínový nádech od začátku až do konce,je prostě fantasmagorie.A pokud si čekal že budeš chodit celý den po lese s kompasem a mapou a ve finále ani nepřítele nenajdeš,tak to budeš muset jinam.

Re: Re: Jak vidím Operaci Flashpoint

Datum: 17.08.2011 | Vložil: Maty_ANH

Zdravím Schavezi, má kritika byla napsána objektivně, Jakub z L.A.S.T. na ní v pohodě odpověděl(na vše), dokonce i uznal věci ohledně scénáře. Jde vidět, že je vyspělý člověk, který to bere s nadhledem a bere názory, které nejsou zlé napsány. (jsou tam pozitiva/negativa prostě objektivní z mých zkušeností) Dále jsem napsal jen, že akce s 50 lidmi by už byla už dostatečně zaplněná z #herního hlediska#, jelikož se to tu už předtím řešilo.( Bylo už dávno jasné, že lidí bude víc, já jsem napsal, že se zůčastníme, takže nechápu tvoji agresivní reakci) Ty můj tým urážíš, že jsme se na žádnou akci nezmohli a tedy nemáme psát náš názor. Asi sis nevšiml, že ANH (www.anh.estranky.cz) je na scéně 5 let, máme mnoho airsoftových, roleplayingových, military akcí zasebou. Dokonce i celou kampaň HVV(https://www.hvv.estranky.cz/), která má 5 dílů a je celá pořádaná naším týmem. To je zkušeností až až, takže příště až někoho budeš urážet, tak si prvně ověř informace o tom koho soudíš, protože těmito hloupými reakcemi se jen ztrapňuješ. Pokud máš nějaký problém, napiš mi PM, kontakt máš...

OPERACE FASHPOINT

Datum: 13.08.2011 | Vložil: Láďa

Ahoj sofťáci / každý má svůj názor na pořádanou akci nějakého týmu, ale uspořádat slušnou akci, taky není jednoduchý. Každý jen KRITIZUJE, já bych tohle a tam to, ale když má dotyčný uspořádat nějakou akci, tak kouká jak vyvoraná myš. ( Vím o čem je řeč, uspořádat akci ). Některé napsané názory jsou dobré, toje pravda, ale nesluší se kritizovat pořadatelé, když hra ještě neproběhla. Po ukončené akce se u vidí, potom pište připomínky....... Pokud někdo má nějaký nápad, nebo připomínku pro dobro akce, FAJN, tak ho napište, ale NEKRITIZUJTE a NEPOMLOUVEJTE. Zmé strany bych počítal jakýkoliv zásah, jak do zbraně, do helmy, vesty atd. vyhnete se nepříjemnostem, dost hráčů bude zapírat a budou tvrdit že zásah byl do helmy do zbraně atd. Zrušit používání jakéhokoliv plynu! Oživení do 5 ti minut bych taky zrušil, dostaneš ji vem vestu a odchod na mrtvoliště. ( stejně to každý nakonec bude dělat, na každé akci to tak dopadne ) Je to jen moje připomínka, vše záleží na vás jak si to uspořádáte. Přeji vám ať se vám akce vydaří. Pokud dostanu volno, rád přijedu. Softu zdar / Láďa

Re: OPERACE FASHPOINT

Datum: 15.08.2011 | Vložil: Maty_ANH

Nesouhlasím ve dvou věcech. #1 Započítání platného zásahu do zbraně, jelikož už je to všude zaběhlé a má to i své opodstatnění. Člověka trefit do zbraně z boční strany není náročné, hodně lidí to ani nepřizná a celkově je to hodně vyčnívající část ze symetrie těla.
#2 Zrušení mediků - Není pravda, že každý odejde hned na mrtvoliště, spíše naopak. (Možná jen ti starší) Celkově medik a zranění dodájí víc zábavy, atmosféry a taktických možností.

Re: Re: OPERACE FASHPOINT

Datum: 15.08.2011 | Vložil: Mira

Můj názor je že zásah do zbraně nemusí platit, ale nemám rád když mě hned stejnou zbraní dotyčný sundá. Pamatuji si že na některé akci platilo pravidlo že v tom momentu musí použít záložní zbraň. Je to jen možnost ale souhlasil bych i že zásah do zbraně platí. Co se týče mediků, na to nemám jednoduchý názor. Ve většině případů to komplikuje hru, a je to často zneužíváno (máte problém střílet přes mrtvé na živé, není se sledovat jak dlouho čeká na medika, než dojde medik tak do díry neskákaj živý, když raněnej chytne druhou dávku tak stejně čeká na medika atd....) Medik je zajímavej ale podle mě to je zbytečně brzdí hru. Chytneš kulku - opusti pozici.

Re: Re: Re: OPERACE FASHPOINT

Datum: 15.08.2011 | Vložil: Jakub L.A.S.T.

S vyřazením zbraně je ten problém, že záložní zbraň nemívá každý, podle mích zkušeností ji lidé spíš nemají, proto by zásah do zbraně pro většinu znamenal odchod na mrtvoliště, popřípadě by to vyústilo v dost divnou situaci, kdy by medik vlastně léčil zbraně.
K dalšímu bodu o zraněných asi tolik - zraněný si podle pravidel musí sednou či lehnout, takže jestli se mu chce naschvál zavazet tak ať si jich klidně pár schytá. Hlavní důvodem, proč jsme se rozhodli zavést mediky, je rozloha prostoru aby nebylo nutné se pořád vracet tam a zpět takovou dálku, což by, podle našeho názoru, akorát vedlo k většímu počtu terminátorů.

Re: Re: Re: Re: OPERACE FASHPOINT

Datum: 15.08.2011 | Vložil: Ivan /DHunters/

Neda mi jinak nez reagovat...Musíte si hlavně vyjasnit, jestli chcete dětský Airsoft za vesnici, nebo Airsoft s alespon trochou military prvků a hlavně nadšení a fairplay...
Tudíž..Pokud je zbraň zasažena, většinou je poškozena a je nutno ji opravit - pro AS pravidla to znamena minutu nestrilet, nebo se stahnout. Pokud nemas založku (v realu ji ma kazdy vojak, jen teroristé ne), tak lez, nebo utíkej.
Medici dodávají hře nádech právě onoho military reálu. V reálu te škrábne kulka nebo šrapnel a už řveš : Mediiik...teda pokud nějakej v teamu je. Toho Medika tam taky nejak musis dostat a tudíž hra je o spolupráci teamu...další prvek adrenalinové military zábavy.
Dále...Helma je pouze jako ochrana před střepinami a odraženými střelami. Většina realnych přileb nevydrži ani 5,56, natož 7,62 z AK natož pak kulometne a sniperske střely. V AS patří přilba k military prvkům, ke stylu dle dané armády kterou kopírujete, v neposlední řadě taky k tomu abyste neměli otečkovaný čelo. Takže, když kulička cinkne o přilbu, je to ptimalni duvod zvednout ruku a odejit z boje.
K Terminátorům...pokud nějakýho potkám a povětšínou vidím, že od nej odskakují kuličky...pak mu pustím věčnou dávku na obličej,případně jinam...a pokud pak kričí, že dostal, tak ať jen křičí a křicí až se rozpláče nebo začně nasraně řvát.
Prostě kluci, máte skvělej prostor a věřte, že soft není jenom o počtu vámi trefených "nepřátel"..I v reálu, pokud splníte taktický úkol bez jediného výstřelu, je to ten největší úspěch.

Organizátorům přeji hodně zdaru a pevný nervy, příště se určitě dostavím, bohužel tento termín mám již nezměnitelně zaplněn. Možná přijede někdo z našeho teamu, ale nevím protože druhej řidič zrovna staví barák...a díky za pozvání.

Re: Re: Re: Re: Re: OPERACE FASHPOINT

Datum: 16.08.2011 | Vložil: Mira

Ať už pravidla a scénář bude jakýkoliv, doufám že mi to vyjde přijet na akci. Výsledek akce je stejně závislý na chování a přístupu jednotlivých hráčů.

diverzanti

Datum: 12.08.2011 | Vložil: tom

jsem rád že slušní lidé nevymeli

nic se neděje v pohodě

<< 46 | 47 | 48 | 49 | 50 >>

Přidat nový příspěvek